2007年11月26日星期一

鬼怒川 Kinugawa Plaza Hotel - 個室貸切露天風呂「あけび」

從網上book「雅亭」的住宿Plan都會送免費一個鐘去個室貸切露天風呂「あけび」浸溫泉,呢個露天風呂本來要收3600 Yen的。

地點:栃木県日光市小佐越字原19-26

「あけび」離酒店頗遠的,所以酒店會有穿梭小巴接送酒店住客,在酒店Front Desk訂好幾點去「あけび」就要20分鐘前在Lobby等司機,要自己帶毛巾仔去的(拎酒店房內的毛巾仔,大毛巾就唔洗喇),仲有記住臨上車前去Front Desk拎籃浸溫泉的用品,籃內有日文的Instruction。

Instruction介紹幾時用邊D護膚用品;CD和籃係要還返俾酒店Front Desk,其餘就可以拎走唔洗還。


「風待ち亭」是「あけび」的接待大廳,亦是休憩地方(供應免費和果子及茶)、可看漫畫書),仲有浴足場。



一共有十個個室貸切露天風呂,達人去的就叫「水の湯処」。

裏面都算大呀,起碼大個東京D酒店的Semi-Double Room,有兩張藤椅。

呢張長檯有齊梳洗的設備,而且自己可以泡好茶,一邊浸溫泉一邊銘茶,正~



放好酒店俾的CD就可以拉繩播歌~

推開玻璃門就到露天風呂了~

同酒店的私家風呂一樣,有檜風呂,另一個係石造風呂,個石造風呂都幾似浴缸,達人都係比較喜歡檜木的風呂多些,仲有可以俾人浸腳的椅子。



洗白白的地方就在檜風呂隔離,達人去「あけび」果晚得10度,在呢個露天位沖洗都幾係野~


好彩廁所是在室內的。
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...