2007年11月26日星期一

鬼怒川 Kinugawa Plaza Hotel - 夕食 - 環境+前菜

晚飯可以揀「網焼き会席膳」或「田舎大皿料理」。天氣凍凍,達人就揀左「網焼き会席膳」,好處係對住火爐暖洋洋,而且食物都係熱辣辣的。想晚餐食「網焼き会席膳」就要在做online reservation訂房時要求食呢個網燒席喇,否則default俾「田舎大皿料理」。而呢餐飯亦要在Check-In時同Front Desk的職員訂定時間(最後入席時間係7:30pm)。


食「網焼き会席膳」的地方就是「華厳」,個室的環境,每一檯都好私隱的;另一個「田舎大皿料理」都會係個室的環境,不過地方就係在「都味喜」。

傳統日式料理必備之物「清酒」,乾杯~

前菜沙律及一杯唔知係咩的野~

都係前菜,懷石料理的小菜仔~

鍋物,仲有日光最出名的ゆば(湯波),即腐皮卷~

呢個網燒席特別的調味品「鹽」,有成5隻任用(梅ごま塩、七味ネギ塩、唐辛子塩、ゆず塩、にんにく塩),將燒好的食物點來吃,非常特別又好味,達人最愛就係點蒜鹽和有辣味的鹽~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...