2006年2月24日星期五

韓國燒烤 @ 新羅寶韓國餐廳


地點:利舞臺廣場17樓
時間:Dinner Time
價錢:$6XX (有$300 Coupon,所以埋單$3XX)

要吃正宗韓國燒烤,達人必定去銅鑼灣的新羅寶韓國料理,連韓國明星都去食的一定正宗啦,加上之前join左佢地個membership一年,雖然已經無續約,但都仲寄Coupon來,今次有張$300 Coupon(要食$600至可以用),梗係要去吃個飽啦。

兩個人的話,佢地會俾6碟泡菜,不喜歡邊碟是可以換的,達人最憎就係一碟好似燻魚的泡菜了。

烤牛排骨是每次一定叫的菜式,呢個係waitress煮的,好味。


豬肉都好正,又淋又有肉汁。

今次仲叫埋雞翼,waitress會起埋骨,值得推介。

帶子,一般o者,可能我地唔識點至煮到剛剛好,所以好乾呢~

最後一定要個海鮮鍋麵,一個portion兩個人食就剛剛好了,呢個都係waitress煮的,最後佢會問你要幾多辣椒胡椒之類,大辣小辣,適隨專便。


最後係免費韓式甜品,冰冰的,好清甜呢~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...