2007年11月23日星期五

新宿太子酒店 - 前往方法

大家去由JR新宿站去新宿太子酒店多數都會由地面行去,出「歌舞伎町方面」的樓梯上到地面就朝住百果園行去,一直行,再由十字路口過馬路,向左手邊行去紅磚的酒店就到達了~

達人依家介紹一條可以由地下街行去的路,尤其係在落雨天時,呢條路就最方便了。

首先離開中央改札口後,大家會見到「西口方面連絡通路」和「歌舞伎町方面」的指示牌,平時會上「歌舞伎町方面」的樓梯去地面,要行地下街去就要向「西口方面連絡通路」行喇。




行到黎呢個樓梯口,係喇,就係落去東京Metro地鐵的大堂喇。落到去就向右轉,經過左丸之內線的改札口後,就去到一個行人通道,有好多個出口的Number。




要去新宿太子酒店就要找B10出口喇,行落去Subnade呢條地下商店街(有扶手電梯落),一落到去就係Subnade 4丁目。





行到去大十字路口,右邊去3丁目,左邊去2丁目,去新宿太子酒店方向就要轉右入Subnade 2丁目喇。


其實由呢個十字路開始,只要跟住頭頂D指示,向住「新宿プリンスホテル」的箭咀行就得喇~

過左2丁目就繼續行入Subnade 1丁目,行到尾就係一丁目廣場,在呢度就要向右轉,終於到達地下街去酒店的出口了。



出左玻璃門,如果PePe未開,就要行樓梯上去,上到地面,行多兩步就去到酒店門口了~


如果PePe開左門,就可以入PePe,再坐電梯上1F,跟住地下的黃線就可以出到地面,如果有好多行李,用呢個方法就少D抬上抬落。




要經地下街由酒店行去JR站?跟住JR方面的指示牌行就得喇,簡單過由JR站行去酒店的。
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...